Brev:
Mad, når man aldrig selv er gået op i det
23. juli 2009
Alder:
10 mdr.
Mad, når man aldrig selv er gået op i det
Hej Helen
Jeg er begyndt at få lidt problemer ang mad og hvad kan jeg give min datter. Det skal siges at jeg er enormt dårlig til at lave mad hehe, men prøver at gøre det bedste jeg kan.
Min datter er 10 mdr snart 11 og hendes dagsrytme ser nogenlunde sådan her ud
Nan 3 kl 6
Yoghurt kl 9
ud og putte
til frokost kl 12 får hun rugbrød med lidt forskelligt pålæg
ud og sove igen kl ca 14
Så får hun frokost kl 15 -16, det er mest rester fra aftensmaden.
aftensmad kl 18
og i seng kl 20.30
Er bare bange for at jeg ik giver hende ordneligt mad fordi jeg aldrig selv har gået op i hvad jeg spiser og syntes det er svært at finde ud af.
Håber du kan hjælpe mig :)